آنلاین خلیل

در وب تخصصی آنلاین خلیل فقط در مسیر تربیت و تعالی حرکت خواهیم کرد ...... اما با نگاه بسیار متفاوتی

آنلاین خلیل

در وب تخصصی آنلاین خلیل فقط در مسیر تربیت و تعالی حرکت خواهیم کرد ...... اما با نگاه بسیار متفاوتی

آنلاین خلیل

در این وب که تحت نظر عده ای نگخبان کشوری و استان می باشد خواهیم نوشت و شدیدای پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما در تمامی عرصه ها خواهیم بود .
یا حق

بایگانی

اگــــــــــر روشنفکری باشد ...

علی اکبری | شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۱۷ ب.ظ

اگر روشنفکری باشد عکس پروفایل با گوشی فلان، ساعت مارک با پولهای بانک ،ناله برای جیب فقیران هنگام نذری در محرم ،تمسخر جوان سیزده ساله زیر تانک،

من خاموش فکر...                                                                                   
***

اگر روشنفکری باشد سکس،خود ارضایی و همجنسبازی،ناله برای عربی بودن متن صیغه ی یک عمر عشق بازی...


من خاموش فکر...    

***

اگر روشنفکری باشد زِید،جی اف،دوست دختر،همکلاسی و ناموس مردم فقط برای یک شب،اما غیرت برای افسانه هزاران زن ایران باستان در حمله عرب،


من خاموش فکر...    


***

اگر روشنفکری باشد سیگار،پایپ،کراک،قلیون در خیابان،حمایت از متجاوزان و قاتلانِ در زندان،


من خاموش فکر...    

***

اگر روشنفکری باشد ولگردی در خیابان دنبال دختران،متلک با چشمان هیز،ناله شب در فیسبوک از نبود کار پشتِ میز،


من خاموش فکر...    

***

اگر روشنفکری باشد دئیست،کمونیست،آتئیست و هزاران ـیست،ناله از اینکه هرچه بود پوچ بود و خدایی نیست،

من خاموش فکر...    

***

اگر روشنفکری باشد دلسوزی برای گوسفند زبح شده در عید قربان،تمسخر کشته شدگان در سوریه ، مِنا ، عراق و لبنان،


یک کلام ختم کلام

من خاموش فکر هستم...

آخه چرا ما آدما اشتباه افراد را به نام اسلام تمام می کنیم %!!!


دین به خودی خود بد نیست دینداری ما بد است 

  • علی اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی